Aquesta bitàcola vol ser un lloc de platxèria tal i com eren i són les tavernes, per la qual cosa, aquí hi té cabuda tot.
Es diu que Thermopolium era una taverna on els romans prenien begudes calentes, era quelcom molt similar al que nosaltres coneixem com un restaurant ràpid amb peroles en les quals es posaven les menges per mantenir-les calentes.

dilluns, 1 de febrer del 2010

Dibuixeu, allibereu, customitzeu i compareu

Dibuixeu:

Figures geomètriques amb aquesta pàgina. Pot anar bé per fer classes de geometria, però també és un execel·lent entreteniment. Feu-ho aquí.


Jo he fet aquesta, què us en sembla?

Allibereu:

Voleu alliberar un arxiu PDF i poder-lo editar. Entreu a aquesta web. http://freemypdf.com/

Customitzeu:

El dia que passo més hores a la feina m'enduc la cantimplora per a beure aigua, (mai m'ha agradat això de beure en una ampolla de plàstic) ara gràcies a aquesta pàgina me la he customitzat. Us agrada com m'ha quedat?


PS/La foto del meló és meva.

Compareu:
Voleu veure l'escala de l'Univers? Només cal que cliqueu Play i després desplaceu la barra de sota.
AQUÍ



PS/ Ah i per cert no us perdeu els darrers posts d'en Gui, boníssims tots.
http://www.gui1978.blogspot.com/