Aquesta bitàcola vol ser un lloc de platxèria tal i com eren i són les tavernes, per la qual cosa, aquí hi té cabuda tot.
Es diu que Thermopolium era una taverna on els romans prenien begudes calentes, era quelcom molt similar al que nosaltres coneixem com un restaurant ràpid amb peroles en les quals es posaven les menges per mantenir-les calentes.

dimecres, 10 de febrer del 2010

Melody Gardot



Aquesta setmana "hem fet el salt" a la Diana Krall, hem descobert Melody Gardot, una jove vocalista de Nova Jersey que tot just neixia quan en Bruce Springsteen cantava allò de "Nascut a USA"
Sembla ser que quan tenia dinou anys tingué un accident de bicicleta que l'obligà a estar molt de temps al llit de l'hospital, cosa que la va acostar més a la música i a creure en el poder d'aquesta per a curar-se.
El seu primer disc va ser Worrisome heart i al 2009 va sortir My one and only thrill.
Si la voleu veure en directe, al Festival del Mil·lenni el dia 14 d'abril al Palau.
La seva pàgina web, aquí.
Esperem, si no la coneixieu, que us agradi.
Us en deixem un video i un audio perquè aneu fent-ne tastet.



1 comentari:

rosa maria ha dit...

Hola Mar, per 3º cop intento deixar comentari. A mi també m'agrada molt la Melody Gardot. La vaig descobrir arrel d'un comeentari de l'Isabel Coixet, que al meu parer hi enten molt de música.
Que us va semblar la meva recomanacio de <Ketie Melua. Al meu parer és molt bona. Heu escoltat???.
Altre tema: A traves del vostre blog podeia accedir a Gui i Nuriaka. Ara no puc accedir a Nuriaka. Saps perqué??
Records i petonets!!!!!!